uvádí...
28. logistický kongres EASTLOG, 29.–30. 5. 2025

Výrobní a logistický závod Drylock Technologies v Hrádku nad Nisou

30. 5. 2025
10:00 – 12:00

Výrobní a logistický závod Drylock Technologies v Hrádku nad Nisou

Návštěvníci si prohlédnou hlavní závod skupiny Drylock Technologies, který představuje přibližně 60 % celkového obratu a produkce celé skupiny. Provoz je vlajkovou lodí společnosti a zároveň její výkladní skříní – nabízí nejmodernější výrobní a logistické prostory a technologie. Továrna byla postavena v roce 2012 jako projekt na zelené louce ve spolupráci s developerskou společnostní VGP. Během deseti let se rozrostl na zastavěnou plochu o celkové rozloze 118 000 m². Díky tomu se závod v Hrádku nad Nisou stal největším výrobcem plen v Evropě a řadí se mezi pět největších na světě. Jednu ze zajímavostí tvoří propojení výrobní a skladové haly tunelem, který vede pod silnicí I. třídy směrem do Polska. Výrobní část závodu zahrnuje 27 vysokorychlostních linek, které dosahují produkce až 1000 kusů za minutu. Hrádecký závod pokrývá kompletní produktové portfolio – od dětských plen až po inkontinenční pomůcky pro dospělé. V oblasti intralogistiky návštěvníci uvidí různé typy regálových systémů a jeden plně automatizovaný výškový sklad. Primární důraz je kladen na vysokohustotní skladování – závod v Hrádku obsluhuje více než 80 000 cargo jednotek (paleta 1200 × 800 × 2400 mm), dalších 50 000 jednotek se nachází v externích skladech. Denně je průměrně odbaveno 150 odchozích a 70 příchozích kamionů. Hladký průběh nakládek a vykládek zajišťuje automatický navigační systém s rozpoznáváním registračních značek, propojený s rezervačním systémem pro časové plánování manipulací.

Exkurzi povede Daniel Korec, specialista logistických projektů společnosti Drylock Technologies.

EASTLOG
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.