uvádí...
28. logistický kongres EASTLOG, 29.–30. 5. 2025

Konferenční program

Najděte inspiraci u našich desítek řečníků
Společný program
29. 5. 2025
8:00 – 9:00

Registrace

9:00 – 12:15

Společný dopolední program

Úvodní slovo

Jeffrey Osterroth, ATOZ Group
10:45 – 11:15

Dopolední přestávka na kávu

Automatizace: Věda, magie nebo promyšlená strategie?

Svět logistiky prochází rychlou proměnou. Automatizace a robotizace přinášejí nebývalé možnosti, ale zároveň i výzvy – nejen v oblasti investic, návratnosti a integrace technologií, ale také v otázkách bezpečnosti, flexibility a lidského faktoru. Namíchat ten správný koktejl automatizace, robotizace a digitalizace ve skladech a supply chainu je prostě alchymie. Panelová diskuse propojí zkušenosti technologických expertů, dodavatelů skladové techniky, developerů i samotných uživatelů. Společně se pokusíme pochopit alchymii automatizace – tak, aby přinesla nejen vyšší efektivitu, ale i skutečnou přidanou hodnotu pro firmu a její zákazníky.

Stanislav Břeň, Systémy Logistiky
12:15 – 13:45

Oběd a BizLOG

Speed-datingová setkání BizLOG

Proč se zúčastnit?

Cílem programu BizLOG je zprostředkovat schůzky mezi partnery a účastníky kongresu EASTLOG. Vyslechněte si v krátkosti a bez závazků nabídku předních dodavatelů služeb a výrobků pro logistiku a dopravu. Jedno setkání bude trvat 10 minut, pokud vás nabídka zaujme, máte možnost domluvit si schůzku individuální.

Kdo se může zúčastnit?

Ze strany dodavatelů se programu BizLOG může zúčastnit jen firma, která je partnerem kongresu. Na druhé straně jednacího stolu však může stát každý, kdo má zájem se nezávazně dozvědět více o nabízeném produktu či službě.

Jak se zúčastnit?

Účastníci si mohou nejprve vybrat, s kým a kdy se chtějí setkat. Profily zúčastněných společností a stručný přehled jejich nabídky budou zveřejněny na webových stránkách kongresu několik týdnů před akcí. Budeme také kontaktovat všechny účastníky a požádáme je, aby si domluvili schůzky, a dáme partnerům možnost vybrat si účastníky, se kterými se chtějí setkat. V den akce vám bude poskytnut individuální plán na daný den. Ale nebojte se – i když se BizLOG koná během polední přestávky, postaráme se o to, abyste měli čas se najíst.

13:45 – 16:00

Odpolední sekce

Odpolední sekce: Intralogistika

Automatizace a digitalizace mění vnitropodnikovou logistiku a přinášejí konkrétní výsledky. Jaké technologie se osvědčily a co rozhoduje o úspěchu implementace? Odpolední sekce Intralogistika nabídne případové studie z praxe, v nichž automatizace a robotizace proměnily skladovou a výrobní logistiku. Prezentované projekty představí vždy dvojice – dodavatel technologie a klient. Společně popíšou celý proces od prvotní analýzy až po dosažené výsledky. Zmíněny budou hlavní cíle projektů, překážky při implementaci a konkrétní zlepšení. Zaměříme se také na poučení z realizovaných projektů a na to, co by firmy udělaly jinak, kdyby měly možnost začít znovu.

Panelová diskuse: Jak úspěšně automatizovat intralogistiku?

Jaké jsou hlavní výzvy automatizačních projektů a jaké ponaučení si z nich můžeme vzít? Panelová diskuse navazující na sekci Intralogistika se zaměří na sdílení zkušeností s implementací pokročilých technologií ve skladech a výrobních provozech. Panelisté z řad dodavatelů i uživatelů intralogistických řešení se podělí o své poznatky z konkrétních projektů. Jak se vypořádali s překážkami? Jak se jim podařilo sladit nové skladové technologie s existujícími procesy a jak se změnila jejich logistika? Diskutovat se bude o návratnosti investic a o tom, jaké strategie vedou k bezproblémovému přijetí inovací ze strany zaměstnanců.

Odpolední sekce: Doprava a SCM

Moderní technologie ovlivňují svět dopravy. Automatizace přispívá k lepšímu plánování tras, řízení flotil a optimalizaci nákladů. Jaké výsledky přinášejí digitální řešení? Odpolední sekce Doprava se zaměří na případové studie a inovace, které reálně mění způsob, jakým podniky organizují a řídí přepravu zboží. Nebudeme hovořit o autonomních kamionech nebo dronovém doručování, ale o inteligentních systémech, které již dnes pomáhají efektivně spravovat přepravní kapacity a zvyšovat spolehlivost dodavatelských řetězců. V rámci případových studiích vystoupí odborníci, kteří se na straně dodavatelů věnují moderním dopravním řešením, a jejich klienti, kteří tyto technologie implementovali.

Panelová diskuse: Digitální revoluce v dopravě

Digitalizace a automatizace proměňují způsob řízení nákladní dopravy. Jak se firmám daří adaptovat na nové technologie a které inovace přinášejí největší benefity? Existují překážky při zavádění digitalizace a jak je překonat? Panelová diskuse navazující na sekci Doprava zacílí na praktické zkušenosti s implementací digitálních řešení. Experti a zástupci firem, které tyto systémy již využívají, budou sdílet své poznatky o tom, jak technologie pomáhají redukovat náklady, optimalizovat trasy, zvyšovat efektivitu přepravy a snižovat dopad na životní prostředí.

Tatiana Koššová, ATOZ Group

Kulatý stůl HR

Součástí letošního kongresu bude opět oblíbený kulatý stůl zaměřený na lidské zdroje s odborníky na personální problematiku v logistice a dopravě. Témat k řešení a diskuzi je opravdu hodně: nedostatek pracovníků a s tím spojená atraktivita firem na pracovním trhu, udržení motivace a mentálního zdraví zaměstnanců v období, kdy jedna krize střídá druhou, souhra lidí a strojů, rozvoj zaměstnanců, odlišný pohled mladých zaměstnanců na jejich kariéru atd. Kulatý stůl bude moderovaný, přičemž zazní také krátké prezentace, které nastolí určité téma a podnítí následnou debatu.

Moderátorem diskuze bude Roman Molek, managing partner společnosti TRANSEARCH International.

Kulatý stůl ESG

Tento programový bod je letošní novinkou, kterou organizátoři reagují na nové požadavky v oblasti ESG. Nefinanční reporting se týká všech velkých podniků a do budoucna i některých malých a středních. „Mentalita“ nefinančního reportingu ale prostupuje napříč dodavatelsko-odběratelskými řetězci. Workshop bude mít podobu kulatého stolu, kolem něhož zasednou odborníci na ESG. V průběhu se uskuteční stručné prezentace, na jejichž základě se rozvine diskuse přítomných odborníků.

Moderátor: David Janků, reporting konzultant v poradenské společnosti Frank Bold Advisory

16:00 – 16:20

Odpolední přestávka na kávu

16:20 – 18:00

Společný odpolední program

Ekonomika v pohybu: jak mění geopolitika a trhy dodavatelské řetězce?

Dodavatelské řetězce procházejí turbulentním obdobím. Roste tlak na relokaci výrob, obchodní bariéry se stávají novým standardem a geopolitické faktory stále více ovlivňují logistiku. Firmy přehodnocují strategie – hledají rovnováhu mezi náklady, dostupností surovin a bezpečností dodávek a udržitelným růstem. Jaké faktory určují směr globálních i lokálních dodavatelských řetězců? Jsme svědky nového rozložení sil v obchodě a výrobě? Končí éra globalizace? Jaká je realita nearshoringu a friendshoringu? Proč rostou obchodní bariéry a cla? Co rozhoduje o přesunu výrob? Jak změny ve spotřebitelském chování ovlivňují výrobní a logistické strategie firem? Jaký sentiment převládá mezi manažery? Co čeká světovou ekonomiku v příštích letech a jak by se na to měl sektor logistiky připravit? Diskuse propojí pohledy ekonomů, odborníků na supply chain a manažerů firem, kteří tyto změny zažívají v praxi.

18:00 – 23:00

Večerní program

LOGISTICKÝ BUSINESS MIXER

Logistický Business Mixer je VIP setkáním logistických odborníků v příjemné neformální atmosféře večera se speciálním programem her, soutěží a zábavy. Jeho hlavním cílem je networking mezi logistickými profesionály, kteří se této významné společenské události pravidelně účastní. Občerstvení, živá hudba a zábavní program jsou šité na míru navazování obchodních kontaktů.

  • večerní party ve stylu business mixeru šitá na míru obchodním aktivitám
  • 250 VIP logistických odborníků
  • neformální atmosféra, výborná nálada
  • zábavný program, hry a soutěže ve spolupráci s partnery
  • vybrané lahůdky mezinárodní kuchyně
  • ochutnávky a degustace, koktejlové bary

Chcete slyšet tyto inspirativní prezentace?
Rezervujte si své místo na kongresu ještě dnes!

Registrace